خرید تلویزیون سامسونگ

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید تلویزیون سامسونگ

۹ بازديد
خرید تلویزیون سامسونگ

تلویزیون یکی از مهمترین لوازم برقی خانه است. همچنین خرید آن نیاز به کمی تحقیق و حساسیت دارد. اگر مدت کوتاهی در اینترنت جستجو کنید، حتما برند Samsung از سایر برندها بیشتر به چشمتان خواهد خورد. تلویزیون سامسونگ دارای امکانات ویژهای است که باعث لذت بخش تر شدن تماشای فیلم و برنامههای تلویزیونی می شود. علاوه بر امکانات نرم افزاری که برای Samsung TV در نظر گرفته شده است، طراحی زیبا و چشم نواز آن نیز باعث شده است تا مشتریان متناسب با فضای خانه و دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ کنند. یکی دیگر از ویژگیهای بارزی که به چشم می خورد، بازه قیمتی دستگاهها میباشد. اغلب تلویزیونهای ارائه شده در سایت مولودی مال محصول سال ٢٠٢٢ - ٢٠٢١ و ٢٠٢٠ است. چراکه قصد داریم تا جدیدترین تلویزیون های سامسونگ را برای شما عزیزان تامین کنیم. هر نسل نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته و دارای رابط کاربری آسانتری می باشد. به همین دلیل تماشا کردن تلویزیون را برای شما لذتبخشتر خواهد کرد. اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید، به شما توصیه میکنیم سراغ مدلهای اقتصادی خرید تلویزیون 75 اینچ با بهترین قیمت بروید. اگر برای کاربری حرفهای مانند گیمینگ و یا کاری به تلویزیون نیاز دارید، حتما مدلهایی را تهیه کنید که دارای امکانات تصویری ویژهای باشند. در ادامه محبوبترین سریها را با هم بررسی خواهیم کرد. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با شمارههای قرار داده شده در بخش پایینی سایت تماس حاصل نمایید یا در شبکههای اجتماعی مولودی مال پرسشهای خود را مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

  • قیمت تلویزیون ال جی 50 اینچ
  • سال ساخت پردازنده نسل 3، 2020
  • رزولوشن 3840x 2160 پیکسل
  • سوالات متداول
  • به بخش sound بروید

تلویزیون های جدید شرکت سامسونگ در سال 2020 میلادی با پیشوند T به بازار معرفی شده اند. از جمله تغییرات قابل توجه در سری 2020 کنترل اسمارت و هوشمند آن و همچنین فناوری Crystal UHD است که باعث شده کیفیت تصویر این مدل نسبت به سری RU سال 2019 افزایش چشمگیری داشته باشد. همچنین شما میتوانید از مدل جدیدتر و جایگزین TU8000 یعنی تلویزیون 55 اینچ 2021 سامسونگ AU8000 نیز دیدن فرمایید. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8000 جزء با کیفیت ترین و جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد. این تلویزیون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر به 4K موسوم به 4K Upscaling، این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم های بی کیفیت توسط این قابلیت به تصاویری با بهترین کیفیت moloudi mall ها تبدیل شود. صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8000 موسوم به Crystal Display می باشد. که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 43

سامسونگ از تکنولوژی HDR در تلویزیون های 4K خود استفاده کرده است. فناوری HDR یا Range High Dynamic Range که در تلویزیون های 4K به کار میرود این امکان را فراهم میکند تا جزییات تصاویر را به راحتی مشاهده کنید. فناوری HDR یکی از مهمترین فناوری های به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 است. تکنولوژی HDR با افزایش کنتراست تصاویر به نمایش بیشتر جزییات کمک میکند. این تکنولوژی رنگ ها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. سایه ها، رنگ ها، میزان تاریکی و درخشندگی قسمت های مختلف تصویر مشخص میشود و تلویزیونی که به فناوری HDR مجهز شده باشند قادر به نمایش آنها می باشد. و HLG پشتیبانی میکند. فرمت های HDR10 Plus و HLG با پردازش سیگنال محتوای HDR به صورت پویا و لحظه به لحظه کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. با استفاده از فناوری HDR جزییات در قسمت های تاریک و روشن صحنه ها به وضوح مشخص خواهد شد و شما میتوانید از تماشای طیف گسترده ی از رنگ ها که با جزییات دقیق پخش میشوند لذت ببرید.

در زمان خرید تلویزیون حتما از خودتان سوال میکنید که کدام برند تلویزیون بهتر است ؟ یکی از اجراء بسیار مهم یک خانه، تلویزیون است؛ اکثر خانواده تلاش می کنند تلویزیون خانه شان را به روز نگه دارند چون بیشترین وقت خود را برای سرگرم شدن پای تلویزیون صرف می کنند. پس طبیعتا انتخاب و خرید یک تلویزیون خوب که به درد خانه شما بخورد، مقداری سخت و گیج کننده است. کدام تلویزیون بهتر است؟ کیفیت تصویر سامسونگ بهتر است یا ال جی؟ خدمات پس از فروش جی پلاس بهتر است یا ایکس ویژن؟ این ها سوال های رایج در هنگام خرید تلویزیون است که خریدار برای پیدا کردن جواب این سوال ها باید تحقیقات زیادی کند. شرکت های زیادی در ایران مشغول ساخت تلویزیون هستند و برندهای محبوب خارجی هم همچنان به صورت قاچاق وارد کشور می شوند. در این مطلب می خواهیم با مقایسه برندها و جمع بندی نظرات کاربران طی چند سال اخیر درباره انواع برندهای تلویزیون، کمک کنیم آسان تر تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید؛ همراه تکنولایف باشید.

تلویزیون سامسونگ

این مدل با بهرهگیری از سیستم عامل معروف تایزین (Tizen) یک دنیا سرگرمیهای جذاب را به خانههای شما میآورد. برجستهترین تکنولوژی مورد استفاده در تلویزیون 55AU8500 ، برنامه اینترنت اشیاء یا همان فناوری SmartThings است. این فناوری که بهواسطهی اسمارت بودن در این مدل حضور دارد سرگرمیهای جذابی را به دنبال خواهد داشت. یکی از این سرگرمیهای کاربردی امکان کنترل و مدیریت از راه دور لوازم منزل است. شما با اتصال تلویزیون یا این لوازم میتوانید آنها را از طریق ریموت یا تایپ کردن و یا حتی به کمک دستورات صوتی کنترل کنید. قطعا خاموش کردن نور چراغها، چک کردن درب و پنجره یا اینکه اطمینان از روند کار ماشینهای داخل آشپزخانه از راه دور هم جذاب است و هم مفید. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU8500 از دستیارهای صوتی، Google Assistant، Amazon Alexa و بیکسبای (Bixby) پیشتیبانی میکند. به این ترتیب شما نیازی برای برخی تنظیمات ریموت در دست بگیرید کافی است از الکسا بخواهید تا برای شما انجامشان دهد.

با این وجود دیگر نیازی به بی صدا کردن بلندگو های تلویزیون ندارید و صدای پرقدرتی را در اختیار خواهید داشت. فناوری Q-Symphony باعث میشود تا تجربه ای بهتر از شنیدن صدای تلویزیون و ساندبار به صورت همزمان به دست آورید. تلویزیون AU8000 سامسونگ با سیستم عامل تایزن به بازار معرفی شده است. تلویزیون های 2021 سامسونگ که از نسخه 6 سیستم عامل Tizen استفاده می کنند نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ دارای امکانات هوشمند بیشتر و بهتری هستند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU8000 از اینترنت اشیا و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. با این وجود شما می توانید تلویزیون و سایر لوازمی که از این قابلیت ها پشتیبانی می کنند را از راه دور مدیریت و کنترل کنید. در مشخصات فنی این محصول ذکر شده است که از مرورگر وب برخوردار است، در نتیجه شما می توانید با استفاده از این تلویزیون به وب گردی بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های هوشمند تلویزیون 50AU8000 سامسونگ، پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby است که کار شما را در استفاده از این تلویزیون بسیار ساده تر خواهد ساخت.

فناوری Neo QLED را میتوان نسخه ارتقا یافته فناوری QLED دانست که بسیار شگفتی آور است. تکنولوژی به کار رفته در تلویزیونهای قبلی به صورت سیستم نور لبهای بود. با گذر زمان و استفاده از فناوری QLED نور پس زمینه به صورت مجزا به پشت صفحه تلویزیون منتقل شد و کیفیت نور پس زمینه را به شدت ارتقا داد. برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. فناوری Neo QLED نور بک لایت استثنایی دارد و شامل دهها هزار Mini LED است که این فناوری را تشکیل میدهد. همین امر سبب میشود که رنگها و تصاویر واقعیتر به نظر بیایند و اندازه باریکتری داشته باشند. تلویزیون جذاب سامسونگ با دید مدرن و اصلاح شده زیبایی خاصی به محیط خانه شما خواهد داد. صفحه نمایش این تلویزیون دارای کنتراست بالا و کیفیت استثنایی میباشد و با طراحی بینظیری که دارد نظر هر ببیندهای را جلب میکند. یکی از مواردی که همیشه از زیبایی تلویزیون میکاهد اتصال سیمها و کابلها به تلویزیون است که موجب بهم ریختی و شلوغی فراوانی میشود.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

به این کشور سفر و در جام استقلال افغانستان در شهر کابل شرکت کرد و در یکی از بازیهای این جام تیم ملی افغانستان را ۳-۲ شکست داد. این نخستین سفر یک تیم باشگاهی ایرانی به خارج از کشور بود. دهه ۱۳۳۰ دوران اقتدار تاج در مسابقات فوتبال تهران و ایران بود. در فصل ۱۳۳۱ تاج برای دومین مرتبه قهرمان جام باشگاههای تهران شد اما پس از این فصل باشگاه تاج دچار اختلافات داخلی شد و این اختلافات باعث شدند تا تعدادی از بازیکنان و مربی تیم به تیم نادر پیوستند. خاتم و سرودی نیز با خسروانی و جاه طلبیهایش به مشکل خوردند و تاج را ترک کردند. مجموع این اتفاقات باعث شدند تا برای ۳ فصل تاج در مسابقات باشگاههای تهران شرکت نکرد یا در میانههای جدول متوقف شد و دست تیم از جامهای قهرمانی کوتاه ماند. اما در نیمه دوم این دهه با بازگشت داناییفرد و تعدادی از بازیکنان جدا شده، تاج مجدداً موفق به فتح جام باشگاهها و حذفی تهران شد و در فصل ۱۳۳۵ قهرمان جام باشگاههای تهران شد.

  • کیفیت تصویر بالا (4K) با تنوع رنگ بسیار بالا
  • برخورداری از فناوری Direct Full Array 8x به جای Direct Full Array 12x
  • نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز به جای ۶۰ هرتز
  • تلویزیون ماهواره دار سامسونگ همراه با منوی فارسی
  • مدل TU8072

دولت بریتانیا نیز ۲۳۰۰ درخواست در این زمینه داشتهاست که به ۶۸٪ از آنها ترتیب اثر داده شده. مقامات ترکیه اطلاعات ۱۷۳ کاربر فیسبوک را از این وبگاه درخواست کردهاند که فیسبوک به ۴۵ مورد از آنها پاسخ دادهاست. به گفته فیسبوک این اطلاعات به «تهدید کودکان و شرایط اضطراری» مربوط بودهاند. وکیل فیسبوک در اینبار اظهار امیدواری کردهاست که این گزارش در جهت دستیابی به «معیارهای مناسب برای درخواستهای دولتها دربارهٔ اطلاعات کاربران» مفید باشد. محققان میگویند محتوای «نژادپرستانه، زن ستیز و ضد همجنسگرایانه» شبکههای اجتماعی به سلامت روان افراد لطمه میزند زیرا اعتماد به سلامت جامعه از بین میبرد. زیرا در مکالمات آنلاین، افراد با پروای کمتری به رفتارهای غیر محترمانه و پرخاشگرانه روی میآورند. در شبکههای اجتماعی زمینه برای «انتشار مطالب زیان آور، توهینآمیز و جنجالی که در مرز آزادی بیان و بیان خصمانه قرار دارند» مهیاست. این رفتارهای خشن و خصمانه نسبت به زنان، اقلیتهای اجتماعی و سیاسی و افراد و گروههای آسیبپذیر شدیدتر است و آنها بیشتر در معرض بد رفتاری هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سایز های تلویزیون سامسونگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.