کوکتل لاغری Blueprint

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

کوکتل لاغری Blueprint

۱۰ بازديد
کوکتل لاغری Blueprint - شستشو و تکرار

cocktail hydrationصافی و شادابی پوست و جلوگیری از روند پیری آن در هر سنی می تواند به عنوان یک دغدغه شناخته خرید انواع کوکتل های ضد چین و چروک لیفتینگ فیوژن شود. یکی از برترین راه های رفع این دغدغه استفاده از کوکتل های مزوتراپی مخصوص می باشد. کوکتل جوانسازی مزولایک با نام آنتی ایج یا تاپ ایج متعلق به اسپانیا، از داروهای مغذی برای جوانسازی پوست صورت می باشد. غلظت بالای اسید هیالورونیک در کوکتل مزولایک ضد پیری از منحصر بفرد ترین ویژگی های این مزوی باکیفیت می باشد. کوکتل آنتی ایج مزولایک اسپانیا از بهترین ترکیب های مغذی برای متوقف سازی روند پیری در بین افراد با رنج سنی مختلف می باشد. کوکتل جوانسازی مزولایک حاوی ترکیبات مغذی، فاکتر های رشد و از ماده بسیار مهمی به نام اسید هیالورونویک می باشد. وجود چنین ترکبی در یک مزو براحتی مکی تواند سلول های فیبروپلاست پوست را جهت سنتز الاستین و کلاژن تحریک کند. از طرفی کوکتل ضد پیری مزولایک حاوی ویتامین های فراوانی با خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که می تواند رادیکال های آزاد پوست را خنثی کند.

  • مصپورت ایرانی ماندگاری ۴ الی ۶ ماه
  • افتادگی پوست
  • درمان سلولیت
  • Organic silicon 5%
  • کوکتل لیفت صورت (F-LIFT+ FACE)
  • سه چهارم فنجان نشاسته ذرت
  • استحکام پوست

cocktail hydrationتحریک کننده رشد مو و … تحریک کننده رشد مو و … کوکتل های درماتولوژیست ساخت کشور آلمان می باشند. برای از بین بردن تمامی معایب پوست و جوانسازی کاربرد دارند. این کوکتل ها ترکیبی می باشند و از آنزیم های گیاهی خشک شده تهیه شده اند. میکرونیدلینگ و مزوتراپی نوعی درمان برای القاء کلاژن سازی است و یک روش نسبتاً جدید است. با اینکه لایه برداری پوست و رفع لک و اسکارها با لیزر خیلی رایج شده اما میکرونیدیلینگ و مزوتراپی به تازگی کاربرد زیادی برای درمان انواع مشکلات پوستی پیدا کرده است. از جمله؛ جوانسازی پوست، درمان زخم آکنه، چین و چروک ها، اسکارهای جراحی، دیسکرومی، ملاسما، منافذ باز و بزرگ و انتقال داروهای مورد نیاز به زیر لایه های پوست. ایمنی و اثربخشی بالا و حداقل زمان مورد نیاز برای بهبود پوست برای این تکنیک گزارش شده که منجر به رضایت مشتری و افزایش محبوبیت این تکنیک شده است. به گفته ی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، روش های غیر جراحی با حداقل عوارض، ۸۹% از کل اقدامات انجام گرفته برای بهبود مشکلات پوستی در سال ۲۰۱۵ را تشکیل داده اند.

مدت زمان درمان فیوژن مو چقدر است؟

cocktail hydrationمحلول مزوتراپی که به لایه اپیدرم با استفاده از سوزن های ریزی تزریق میشود حاوی ترکیبی از مواد خاص، ویتامینها، کوآنزیمها و اسیدهای آمینه است که بر اساس نیازهای بیمار طراحی شدهاند. در واقع مزوتراپی باعث تقویت گردش خون در پوست سر می شود و کمک می کند تا تارهای موی جدید و سالم تقویت و رشد کنند. هدف از این درمان بازیابی و افزایش میکروسیرکولاسیون در پوست سر، تامین مواد مغذی، کاهش سرعت انقباض فولیکولها و تحریک رشد مو است. عوارض بسیار ناچیز دارد. از مزوتراپی مو فیوژن می توان در جهت رویش دوباره مو و رشد آن و همینطور برای جلوگیری از ریزش مو و حتی اگر مشکل طاسی مو سر و التهاباتی که در پوست سر مشاهده می کنید نیز استفاده کرد. مدت زمان درمان فیوژن مو چقدر است؟ مدت زمان درمان بستگی به فرد دارد، اما به طور متوسط، شما به مدت چهار ماه و هفته ای یک بار به درمان نیاز خواهید داشت.

کوکتل مزوتراپیکوکتل مزوتراپی صورت به گونهای طراحی شده است که حاوی تمامی این مواد برای پوست میباشد. از جمله موثرترین ترکیبات موجود در آن میتوان به مواد معدنی، مواد آبرسان، آنتیاکسیدانها و ترکیبات بازسازی کننده پوست اشاره نمود. خوشبختانه در کشورمان ایران مراکز مختلفی وجود دارند که در این زمینه، خدمات ارزشمندی را به مشتریان خویش ارائه میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان وب سایت مدیکال راد تماس حاصل فرمایید. در برخی از کشورهای جهان، مراکز معتبری وجود دارند که با بهرهگیری از جدیدترین دانش روز دنیا، اقدام به تولید کوکتل مزوتراپی مینمایند. اسپانیا، آمریکا و فرانسه سه کشوری هستند که در این زمینه سردمدار میباشند. مراکزی که در این کشورها به تولید کوکتل ها مشغول هستند، در مورد پوست و موی انسانهای مختلف و همچنین مراقبتهایی که باید برای آنها انجام دهیم به صورت کامل تحقیق مینمایند. سپس با استفاده از دستگاههای پیشرفته، نیروهای متخصص و همچنین فرمولاسیون قدرتمند، شروع به تولید انواع محلولهای درمانی پوست مینمایند که یکی از محبوبترین آنها کوکتل مزوتراپی است.

همه چیز درباره کوکتل لاغری

کوکتل لاغریمزوتراپی لیفت صورت (Mesotherapy): با تزریق زیر پوستی ماده مزو در صورت، ترکیبات مورد نیاز برای حفاظت از پوست و تحریک کلاژنسازی را به بافت پوست رسانده و سفت کردن پوست را به دنبال دارد. با توجه به اینکه مزوتراپی لیفت صورت با کمترین تهاجم به بافت پوست انجام شده و در صورت استفاده از یک مزو با برند معتبر، هیچ عارضهای بروز نمیکند، مزوتراپی روش بسیار مناسبی برای لیفت کردن محسوب میشود. کوکتل دور چشم و خط لب فیوژن یکی از برندهای شناخته شده در دنیا، فیوژن اسپانیاست که کوکتل F-DMAE را برای مزوتراپی لیفت صورت تولید کرده است. این کوکتل، تنها یک ماده دارد اما با همین یک ماده میتواند کارهای عجیب غریبی انجام دهد. در ادامه، با کار این کوکتل آشنا میشویم. کوکتل F-DMAE حاوی ماده دی متیل اتانول آمین یا همان DMAE است که اثرات مفیدی برای مزوتراپی لیفت صورت دارد. اولین کاری که ماده DMAE انجام میدهد این است که سطح کولین را در بدن افزایش میدهد.

  • حجم تزریق در هر جلسه درمان : ml 3-5
  • (Decapeptide-4 (CG-IDP2
  • طول کشیدن بهبودی تا 6 هفته
  • داروهای هورمونی نظیر تیروکسین و کلسیتونین

بررسیها نشان دهنده آن است که استفاده از روش درمانی مزوتراپی، فواید بسیار زیادی برای جسم انسان به همراه دارد. • کوکوتل مزوتراپی، پوست و موی انسان را آبرسانی و تغذیه نموده و تمامی مواد مفیدی که برای زیبایی صورت و رشد موهای خود به آن نیاز داریم را در دسترس آن قرار میدهد. • هزینه این روش نسبت به سایر شیوههای درمانی، بسیار کمتر است. • افرادی که روش درمانی کوکتل مزوتراپی را برای پوست خود انتخاب میکنند، نیازی به بیهوشی و درد ندارند. • دوران نقاهت و ریکاوری این روش، بسیار کوتاه است و پس از آن نیاز به مراقبتهای خاص نخواهید داشت. • این کوکتل ها، عوارض جانبی بسیار کمی دارد. یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که آیا کوکتل مزوتراپی عوارضی دارد؟ همانگونه که اشاره کردیم، عوارض این روش درمانی بسیار اندک است. به عنوان مثال اگر فردی که کوکتل مزوتراپی دریافت میکند، به برخی از داروها حساسیت داشته باشد، ممکن است با قرمزی و ورم پوست خود مواجه شود که پس از مدت زمان کوتاهی از بین میرود.

کوکتل جوانسازی

کوکتل فیوژن ساخت شرکت اسپانیایی مزو فیوژن (Meso Fusion) می باشد. مزو فیوژن یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه توسعه، ساخت و تجاری سازی تجهیزات زیبایی و پزشکی برای پزشکان، متخصصان پوست و متخصصان زیبایی تخصص دارد. از زمان تأسیس این شرکت در سال 2007، مزو فیوژن راه حل های حرفه ای با درجه بالایی از نوآوری برای ساخت محصولات جوانسازی ارائه داده است. ویدئو بالا نگاه کوتاهی به محصولات برند فیوژن از جمله انواع کوکتل مزوتراپی فیوژن برای تمام مشکلات پوستی انداخته است. امروزه شرکت مزو فیوژن دارای شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان ملی و بین المللی در بیش از 55 کشور جهان است. این شرکت به لطف کار تحقیق و توسعه خستگی ناپذیر و کارآیی و ایمنی درمان های خود، یک برند مشهور بین المللی در زمینه محصولات جوانسازی و تجهیزات و دستگاه های زیبایی به شمار می رود. شرکت مزو فیوژن مانند شرکت های اسپانیایی کوکتل مزولایک و کوکتل بی سی ان برای ساخت کوکتل های مزوتراپی خود، دو مفهوم جدید را با هم ترکیب می کنند.

به همراه این اتفاق چربی بیش از حد ایجاد می شود که در سطح پوست ظاهری نامناسب ایجاد می کند، به ویژه در ران و باسن. برای دفع چربی ها بسیار تخصصی عمل میکند. به خصوص در شکم، ران و باسن بسیار استفاده می شود. برای از بین بردن خطوط استرچ که به دلیل تغییرات وزن بدن و بارداری در بدن به وجود می آید مورد استفاده قرار میگیرد. این کوکتل برای رفع غبغب نیز مناسب است. شما میتوانید با تزریق این کوکتل ها تمامی این خطوط ها را از بین ببرید. برای تهیه آن نیز می توانید به سایت حیان طب مراجعه کنید که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما آماده کرده است. عملکرد این کوکتل به این صورت است که ال کارنیتین و کافئین چربی هایی که جمع شده را تحریک میکند و باعث آزاد شدن آنها میشود تا بر اثر سوخت و ساز بدن از بین بروند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیوتی لاولی لطفا از صفحه ما بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.